Your review is Submitted Successfully. ×

Kaunsa

0 Followers
1.5

Summary

Kaunsa
Michaelraj Selvaraj@selvarajm1987
Jan 11, 2014 11:31 PM, 41531 Views
(Updated Jan 11, 2014)
No deilvery aganist payment made

No delivery+ no refund still now.


Kaunsa confirmed out of stock after payment made+ 20days ago. but the same product with their website still showing as instock. which status is correct.? if it is out of stock their portal do not show the product in online to buy. this fake. and their collecting money.


see the below mail from Kaunsa and


Dear Valued Customer


Heartfelt greetings to you. Your Ticket No is: Kaun/T213594/JT9K0QEW0Q Reply To Ticket By Kaunsa.com:Dear Customer, We are extremely sorry for the inconvenience caused to you. We would like to inform you that the product which you ordered got out of stock according to our seller .due to bulk of orders for the same, so we are unable to provide you the same but instead of that we are providing you a cash voucher of the same amount which you had paid to us which you can use it in your further purchase. Regards Kaunsa.com For any other query or assistance you can contact our Customer Care Executive

(0)
Please fill in a comment to justify your rating for this review.
Post

Recommended Top Articles

Question & Answer